באינטרנט הרבה יותר זול ומשום כךמדי שנה מצטרפים עוד ועוד ישראלים
לטירוף קניות האונליין ומקבעים את מעמדה של ישראל כמספר אחת בעולם בקניות באינטרנט
– באתרים מעבר לים, האומנם קניות באינטרנט בזול שמים את ישראל הקטנה כקניינית
הגדולה ביותר באינטרנט?
לקראת הבלקפריידי אשר מחכה לנו מעבר לפינה פנינו למנהלי קבוצות בפייסבוק שמתמחות בקניות בחול באינטרנטוהכנו לכם כמה טיפים
-תשוטטו באתרים מחו"ל
מראש, ממש בימים אלה ולא ביום המבצע עצמו כשהמוצרים אוזלים במהירות.
-אל תסתנוורו מהמבצעים, תשאלו את עצמכם,מה אני רוצה לקנות, מה חסר לי?
תבדקו שהמחיר משתלם ותמיד
תמיד תערכו סקר שוק
- קחו 3-4 מוצרים שאתם מתעננים לקנות, בדקו את המחירים שלהם ואז חפשו
אותם בבלקפריידי וקוו שהם נחתכים דרמטית.
-. השוואת מחירים זה שם המשחק ביום רגיל או בבלקפריידי,השוו מבעוד
מועד גם יחסית למחירי ישראל, תמיד להשוות מחירים ועדיף מראש, תערכו רישום מראש אל
תבזבזו זמן על רישום בימי המבצע.
-עד 75 דולר אתם פטורים מדמי משלוח מעל 75דולר תשלמו מע"מ ומעל 500 דולר תשלמו
מכס. חשוב לציין שיש גם פטורים ממכס כמו טלפונים סלולריים.
על חלק מהמוצרים יחול מס קנייה.
-אם הפריט גדול ויש צורךבשחרור ממכס ייתכן
שתשלמו עלויות נוספות: עמילות מכס, איגרת רשומון, דמי אחסנה, עמלת הקצאת אשראי
באופן כללי, גידול הרכישות אשר נעשות אונליין גורם לזעזוע במודל העסקי
של חנויות האופנה,ההנעלה, החשמל והאלקטרוניקה המקומיות ובאופן משמעותי נפגעות להם
ההכנסות וקולם מתחיל להישמע.
אם ניקח את ענף הפארם, החנויות הפיזיות עדיין שולטות, ואתרי האינטרנט
הפועלים בתחום גוזלים כיום נתח קטן בלבד מההכנסות,
הישראלים לא ממהרים לשנות הרגלים וחנויות הפארם עדיין נהנות מקליינטים
אשר באים ועורכים פיזית את הקניות שלהם
ובכל זאת, המובילים בענף הפארםמסבירים כי לאור השינויים ההולכים
וגדלים בהרגלי הצריכה, וכניסת שחקנים חדשים ורבים לתחום, לא רחוק היום שבו חנויות האונליין יאפילו
על הרשתות גם כן בתחום הפארם, והסופר פארם שעדיין זוכה לעדנה ירד מגדולתו.
היתרון של האתרים על פני החנויות הפיזיות, ילך
ויתעצם עם הזמן וזאת בשל המגוון הגדול שהם מציעים, הם יכולים להציג בפנינו מאות
פריטים שלא נוכל לעולם לראות על מדפי חנויות הפארם.
יתרון נוסףשל האתרים הוא שבעתיד המוצרים יוצגו שם בצורה אובייקטיבית.
בחנויות הפיזיות, כמו סופר־פארם למשל, מדפי המותגים מצטמצמים. וזאת
בשל העובדה שלמעשה הסופרפארם מכניס מותג פרטי שלו על חשבון המותגים המקומיים או
הבינלאומיים ואז גם מעלים את המחיר של המותגים הקיימים כדי למשוך את הקונה למותג
הפרטי שלהם. זה מטעה את הצרכן.
הם נותנים לו אופציות מוכוונות ומגוונות, מחיר,מיקום נגיש על המדף
ועוד, הצרכן פשוט יושיט את ידו למותג שלהםוהרווחי יותר עבורם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה